Poštovné, doprava a předání

 

ČESKÁ REPUBLIKA:

Doprava 72 Kč - Zásilkovna ČESKÁ REPUBLIKA - bankovní převod

PLATBA PŘI PŘEVZETÍ: Expedice do 24 h po přijetí platby, doručení podle podmínek dopravce.


Doprava 95 Kč - bankovní převod - ČESKÁ REPUBLIKA

BANKOVNÍ PŘEVOD: Objednané zboží hradíte na účet číslo: 2700797961/2010; IBAN: CZ1620100000002700797961, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX - FIO banka, a. s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1.

Po připsání platby na náš účet předáme Váš balík do 24 hodin Vámi vybranému dopravci, který Vás bude před doručením kontaktovat prostřednictvím SMS, e-mailu nebo telefonicky.

 

Doprava 95 Kč + dobírka 24 Kč - v hotovosti - ČESKÁ REPUBLIKA

PLATBA PŘI PŘEVZETÍ: Zboží expedujeme do 48 hodin od objednání, platba probíhá v hotovosti při převzetí zásilky. Dopravce Vás bude před doručením kontaktovat prostřednictvím SMS, e-mailu nebo telefonicky.

ZDARMA osobní převzetí v Praze

Zboží si můžete převzít v naší kanceláři na adrese Miramis, s. r. o., 4. patro, Zenklova 1545/39, Praha 8 (zastávka tramvaje Libeňský zámek). Platit můžete předem bankovním převodem nebo na místě v hotovosti, kartou platit nelze. 

Napište nám, prosím, předem na info@kamenny-olej.cz nebo SMS na 602 321 358, kdy můžete přijít.

* * *


SLOVENSKO:

doporučujeme nakupovat na www.tirol.sk.

Doprava 149 Kč - Zásieľkovňa SLOVENSKO - bankovní převod

PLATBA PŘI PŘEVZETÍ: Expedice do 24 h po přijetí platby, doručení podle podmínek dopravce.


Doprava 258 Kč - PPL SLOVENSKO - bankovní převod -

BANKOVNÍ PŘEVOD: Objednané zboží hradíte jako EUROPLATBU na účet číslo: 2000756202/2010, IBAN: CZ6120100000002000756202, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX - FIO banka, a. s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1. 

Po připsání platby na náš účet předáme Váš balík do 24 hodin Vámi vybranému dopravci, který Vás bude před doručením kontaktovat prostřednictvím SMS, e-mailu nebo telefonicky. 

 

* * *

POZOR!!!

Při přebírání zásilky od přepravce PPL prosím pečlivě zkontrolujte dodávané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv obal zůstal neporušený, postupujte prosím podle reklamačního řádu dopravce PPL.

Stav poškozené zásilky je pro účel reklamace u přepravní společnosti nutné doložit fotografiemi.